fredag 21 november 2008

21 November

Sitter på jobbet med en byggfläkt vid fötterna och snö som yr utanför. dom som passerar är rätt faschinerade över den malmöitiska snön, jag tyckte inte det var lika mysigt när den slog mig i ansiktet när jag cyklade hit sju.. men nu, med byggfläkten och snön på andra sidan glasväggarna känns det rätt mysigt.

blev så glad när jag hittade den här artikeln. läser ju aldrig tidningar men när jag sitter här finns det sä fruktasnvärt lite att göra att tom rösta i rockbjörnen blir en rolig aktivitet. woho lix. men i alla fall, jag vill nakenbada i berlin! nu genast. är avis som tusan på johan som beställt biljetter och ska dit nu i december.. och jag kan inte följa med.. wääh. gillar att det inte verkar vara krystat avskillt heller.

blir en tom helg den här helgen. kanske faktiskt ska försöka hålla den sådan också för en gångsskull.. om jag inte börjar klättra på väggarna.. well. det här är enda gången jag vill att det ska ringa. så förbaskat tråkigt annars. hihi nu ser man inte turning torso längre, snön rulez!

Inga kommentarer: