tisdag 4 november 2008

4 November

kolla in den som har långt hår.

vill dö förkylningsdöden men måste vara i skolan. ingen tid att spilla här, förutom den där timmen som spenderas med att vänta på min försenade gruppkamrat. woho. om jag är sen, är han senare. helgen var rätt skön, fick städat och gjort allt det där jag inte hinner, var på en fest som inte var så gratis som jag ville och inte så händelserik som jag ville men det var rätt kul ändå.
back to work nu, men jag vill bara ha semester, har i sju veckor tänkt, bara det här projektet också, bara en månad kvar, bara tre veckor, bara fem dagar.. nu är det snart över och jag hoppas det går vägen så jag får ett liv igen. blir btw lite besviken på att jag inte får rösta i valet idag, känns ju som om det angår mig med med allt det här pådraget. men lite speenande äre, skumt nog. jag som aldrig varit in to politik and all that jazz.

Inga kommentarer: