torsdag 12 augusti 2010

det går så fort och ändå händer ingenting. och allting. sen sist vet jag inte. jo, jag var i luleå och det var fantastiskt. jag får upp resten av bilderna när jag är hemma igen. vi gjorde precis sånt jag ville göra, emmylove. åt palt, körde bil, badade i lulviken (lol), spenderade för mycket pengar på second hand, tryckte filmer i varandras sängar, och bara hängde.
sitter i anis lägenhet nu, sämst på sömnen och väcks av ett sms. bitter ljuvt att få. blev ledsnare än vad jag ville påskina. men samtidigt skönt, att veta att jag får veta. bara så jävla ledsen. men har ensamheten och tystnaden att vråla bort. ingen att förklara röda ögon och snor för. ingen att förklara min vakenhet klockan sju, efter fem sex timmars sömn. att jag vältrar mig. och att jag flyr. jag vet inte var ex lämnar mig i ekvationen. jag vet inte ens hur ekvationen ser ut. allt jag önskar ut av den i slutändan är en kram.

Inga kommentarer: