fredag 20 augusti 2010

årets, månandens eller nått sånt, men ett Peppinlägg..! kors i taket känner jag, men vad fan. hur kan det gå fel när man köpt ett gäng nya favoritplagg för pengar folk är mig skyldiga, åt långfrukost med lizis och s a m t a l a d e. så himla fint. gjorde upp planer för hösten, om hur folk saknar att hänga och prata att inte bara bli fulla ihop hela tiden, att vi behöver träna, hur endorifnglad jag blev av träningen, hur det är mitt knark. att jag inte längre känner det där måstet över att ha en speciell sinnesstämning, utan att vi båda övar på att säga allting, känna allt vi känner och stå för det. tänk att man skulle bli 26 för att komma fram till det, men vad fan. och jag lever lite fortfarande på tantkomplimangen från igår. och att det känns lugnt. jag lever så som jag Vill. ska fira med att götta mig i soffan till gamla säsonger av so you think you can dance. kanske middag med liza ikväll och sen kommer annis och mikael hem. jag är välkomskomitén.

Inga kommentarer: