onsdag 3 juni 2009

sommarlov!

ganska full. nyss hemkommen. trött i huvudet. gillar när man somnar på sängen och vaknar av sin telefon och fem minuter senare inser att man borde vara på väg och dessutom är det (på väg alltså), och ser helt okej ut, dreggelfläcken är ett minne blott. slår sig ner och har plötsligt två bord att hänga vid, samt ett bord att vinka till.
men varför varför varför är det alltid så att man hittar dom bästa av människor precis sådär några dagar innan man ska dra ifrån det ställe man har gemensamt och typ aldrig kanske kommer ses igen? whyyy?! hittat en ny människa som jag finner fantastisk. har en syster som är min namne. *kär* men men. det är fezt i helgen ggr2 och där kan jag få hänga lite mer med fantastisk person. nu. nu ska jag sova in första dagen på mitt sommarlov!

Inga kommentarer: