måndag 15 juni 2009

blues

första ensamma eftermiddagen och kvällen i oslo. allt kändes väldigt mycket lättare när man var två. följde med ut till johans jobb, tänkte vara morsk och presentera mig och se om det inte gick att fula in sig men icke. å andra sidan såg jag bara två brudar, var av den ena var på en affich. så, när jag väl kom hem, hungrig och lätt ovillig till det mesta som ett blodsockerfall för med sig, hamnar jag i lite lätt koma. har inte hunnit med alls så mycket som jag tänkte att jag skulle idag. hamnade i en slöhög och kollade på två avsnitt scrubs efter maten. skyller på huvudvärk. tänker mig att jag ska hinna traska ner till turistinfon innan klockan blir åtta. jag vill skaffa ett bycykelkort. så. damn. jag ska fan hinna. en ipren så går det nog. se om oslo dag två bli bättre och mindre deppbenägen.

Inga kommentarer: