söndag 15 mars 2009

anis

det gick liite för fort, men det känns ändå att jag har varit ledig. anis har åkt nu och är väl hemma i götlaborg redan. har just fyllt i en uppsjö av byråkratiska blanketter och vältrat mig runt i sängen för att slippa känna allt för mycket av träningsvärken. den mest påtagliga är den i händerna.. såklart anis fick med mig på boxpass klockan nio på morgonen, såklart det var det tuffaste som finns i malmö och så klart jag skulle få anfall av ansträngningsastma. ja, jag ska kolla upp det. men det är ju inget riktigt problem, det kommer ju bara ibland, eh. men andnöd är ju lite segt faktiskt.
sen deckade vi, eller, anis däckade, varpå det fina vårvädret inte var lika soligt när vi väl gick och köpte oliver och fetaost, och fikade på glassfabriken, vars soffa lätt hade fått svälja oss. det där med morgonträning var inte vår kopp te. man blev ju inte alls piggare. men så dök axel och marymary upp och vi drack lite öl/vin/cider och snackade skit. vi skulle ju gå ut. men. tröttheten. opeppen. och sen att det visade sig vara helt rätt beslut eftersom axel som tog sig iväg dissade på den för långa kön och vi såg regn mot rutan. såattee.
så vi bummade mest, och det var nog det bästa. bara hänga och chilla är ju inte vad man har tillfälle till allt för ofta. anispanis kom hit igeeen! men nu. nu ska jovan läsa igenom blankett och sen är det fasiken sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, alldeles för kort! Se nu till att komma in i Berlin så jag får en anledning att resa dit ^^
Pok