lördag 16 maj 2009

ånghest

bakisångest och lite tjockångest. mm. mm. mmm. j är i khamn och gör antagningsprover. jag var odrägligflickvän och rumlade hem mitt i natten, hade inga nycklar och en mobil som dog, j som sov kom tillsist ut och hämtade mig. sov sjukt oroligt och alkissvettades.
vaknade igen vid tolv. sett på tv sen dess. kollar på americas best dance crew på mtv, sick, folk är fitt. ser lite bilder på fejan från igår kväll. otight. onöjd. den här jävla tjockångesten. j skickade finaste smset för ett tag sen. inget är kört, livet kommer inte gå åt helvette på grund av några små kilon. men. det är så det känns. hur jävla stört det än är. jag önskar jag hade nått annat att fokusera på just nu. för inte ens jag orkar med mig själv sånhär. get a fucking grip.

men som sagt. glädjen i smolkbägaren är rädisorna. dom gror i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Where will JENNIFER ANISTAN be five years from now?
Where will SEAN PENN be , next year?
Where will STING & TRUDIE be right after Christmas?
Where will HILLARY CLINTON be, next week?
I would imagine that it might all depend on GROSS- CK-
And TARANTINO.