tisdag 4 mars 2008

4/3

tjugo minuter innan jag måste ta bussen är jag klar, det måste vara något slags rekord. jag som planerat vad jag skulle ha på mig idag sen i förrgår så har jag glömt mina strumpebralls i göteborg, men det är inget som hindrat mig förrut. verkligen allt gick fel igår och i natt insåg jag att jag har glömt att plugga tills idag men det får gå ändå, tentan är om en vecka och det är hejdålivet som gäller nu. jag som bara vill bädda ner mig i sängen, titta på house och sova. det är det enda jag vill.


bajsjava-dagen är över, egentligen borde jag göra det sista på labben nu, men jag ska ju dricka öl strax och jag behöver liiite liiiite förströelse bara... min sötaste skåning är i stan i några dagar innan hon ska ut på resande fot igen, avundsjukan, jag kommer rodna när vi ses men underbart ska det bli. det börjar kännas nu, det här med tre år framöver av slit, jag blir avundsjuk på dom som får sitta hemma och ha böcker att läsa istället för att försöka knacka kod och känna mig misslyckad. sjukt jävla osugen just nu. att bara få dra skulle vara det allra bästa. förhoppningsvis försvinner ångesten i och med att programmeringen snart är över.. om jag klarar tentan.

jag känner mig aldrig riktigt med. med i flocken liksom. hur gör man?

Inga kommentarer: