torsdag 10 december 2009



jaha. så ligger jag i sängen igen. det var ju kul. inte. jag ser mig lix inte som en person som är sjuk ofta. men vad fan. två veckor i rad nu. först var det förkylning och när jag repat mig från den så vips hej varsågod må illa i två dygn (fast det är ju inte över än). kul kul.
så idag blev jag tydligen dissad av läraren (eftersom det är andra veckan jag är borta) "in germany you have to be at the lectures" ja bra idé. låt mig komma till skolan och sitta och pusta och smitta resten med nån jävla magåkomma jag och min flatmate har. då ska du nog få se på effektivt tyskt skolarbete. härliga tider. så just nu önskar jag mest att min mage ska sluta med vad den än har fått för sig som gör att jag mår illa och svettas/har rysningar så fort jag rör mig.
och eftersom svt play har tagit slut så roar jag mig med :

Inga kommentarer: